CONTACT
GRAAG VAN JE
Mijn Haavens Service
GEBREK IN HUIS?
Dat is vervelend, maar we gaan een oplossing zoeken! Als je onderstaande stappen doorloopt, zorgen we samen dat het gebrek in jouw huis zo spoedig mogelijk verholpen wordt. Zo kun jij binnen de kortste keren weer optimaal genieten van jouw Haavens-woning.
VRAGEN OVER JE (T)HUIS?
Voor vragen over je woning, het huurcontract, betalingen of andere administratieve zaken kun je telefonisch contact opnemen met Mijn Haavens Service via 088 – 4000448. Wij helpen je graag verder. Ook kun je terecht bij Mijn Haavens Service, chatbot Harry helpt je hier graag verder op weg.
SPOEDMELDING?
Kan jouw situatie niet wachten? Bel dan met 088-4000448.
HAAVENS
info@haavens.nl
Klachten
Juiste adres
Haavens heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij doen er dan ook alles aan om jou als huurder goed en snel te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent of dat je een klacht hebt. Bijvoorbeeld over overlast van jouw buren of omgeving, over onderhoud in en om de woning of over een van onze medewerkers. Je kunt deze klacht dan kenbaar maken via Mijn Haavens Service.
WIL JE MEER INFORMATIE?
VRAAG EEN GEDRUKTE HAAVENS
MY RENTAL GUIDE AAN!
Als je meer wilt weten over de woningen die wij beschikbaar
hebben, kun je altijd bij ons terecht.